Peste 150 de întreprinderi înregistrate în cadrul concursurilor „Marca comercială a anului 2022” și „Premiul pentru realizări în domeniul calității 2022” au fost premiate la evenimentul: „Gala Businessului Moldovenesc”. Acesta a fost organizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI).
„Premiile pe care le oferim astăzi confirmă curajul, perseverența și dorința companiilor de a se afirma pe plan național și de a-și contura reușitele în domeniul promovării mărcilor comerciale și a managementului calității. Toți învingătorii prezenți aici sunt o dovadă clară a faptului că fiecare companie și brand are nevoie de promovare și că toate acțiunile pe care le întreprind nu sunt în zadar, ci contribuie direct la dezvoltarea mediului de afaceri autohton”, a declarat președintele CCI, Sergiu Harea, în cadrul ceremoniei de inaugurare a „Galei Businessului Moldovenesc”,
De asemenea, președintele Camerei de Comerț și Industrie, a menționat că în acest an numărul dosarelor depuse este cu aproximativ 10 la sută mai mare decât în anul precedent. 110 companii au depus la 16 nominalizări a concursului „Marca comercială a anului” și 45 de cereri la „Premiul pentru realizări în domeniul calității”.
Cu un mesaj a venit și Dorin Recean, prim-ministrul Republicii Moldova: „La nivel economic trebuie să creștem investițiile în produsele calitative. La nivel cultural trebuie să lucrăm ca să avem respect pentru întreprinzător”, a adăugat acesta.
Fiind la cea de-a XX-a ediție, concursul „Marca Comercială a Anului” este unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare a mărcilor comerciale pe piața internă și externă. Rezultatele concursului permit evidențierea liderilor și stabilirea dinamicii comportamentului consumatorilor pe piața autohtonă. Pe parcursul celor 20 de ediții, la competiție au fost înregistrate peste 1.800 de mărci.
Pentru premiul mare – „Mercuriul de Aur”, mărcile comerciale s-au înregistrat în concurs la una sau mai multe nominalizări din cele ce urmează, conform criteriilor de profesionalism: Nominalizarea „INTER”; Nominalizarea „LIDERUL ANULUI”; Nominalizarea închisă „REPUTAŢIE ŞI ÎNCREDERE”; Nominalizarea „EXPORT”; Nominalizarea „REBRANDING”; Nominalizarea „IMM-UL FAVORIT AL ANULUI”; Nominalizarea „DEBUTUL ANULUI”; Nominalizarea „MARCA COMERCIALĂ RESPONSABILĂ SOCIAL”; Nominalizarea „FEMEIA ÎN AFACERI”; Nominalizarea „ECONOMIA VERDE”; Nominalizarea „BUSINESS ON-LINE”; Nominalizarea „AFACERI DE FAMILIE”; Nominalizarea „IMPLIMENTAREA STANDARDELOR DE INTEGRITATE ÎN SECTORUL PRIVAT” și Nominalizarea „LOCURI DE MUNCĂ PRIETENOASE FAMILIEI”.
Concursul „Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor” este organizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova în parteneriat cu Institutul de Standardizare din Moldova (ISM), Centrul Național de Acreditare din Republica Moldova (MOLDAC), Moldcell, Kaufland și Molltex-Group.
AGROEXPERT a fost partener media al evenimentului.
⚡️Urmărește știrile Agroexpert pe-> Telegram | Viber | Facebook | Instagram | News letter!