В Молдове

S-a dat start înscrierii la concursul Marca comercială a anului

Автор: AgroExpert
concurs CCI a RM - agroexpert.md

Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova a dat start înscrierilor la concursurile "Marca comercială a anului" și "Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor", pentru anul 2024.

Potrivit președintelui CCI a RM, Sergiu Harea, Concursul „Marca comercială a anului” a fost inițiat în anul 2003 și a devenit, pe parcursul celor XX de ediții. Concursul „Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor”, care este la cea de a X-a ediție, are drept scop identificarea companiilor ce au implementat cu succes managementul calității și promovează abordările moderne ale calității.

„Premiile pe care le vor obține ulterior în cadrul Galei Businessului Moldovenesc, confirmă curajul, perseverența și dorința companiilor de a se afirma pe plan național și de a-și contura reușitele în domeniul promovării mărcilor comerciale și al managementului calității. Toți învingătorii edițiilor precedente sunt o dovadă clară a faptului că fiecare companie și brand are nevoie de promovare și că toate acțiunile pe care le întreprind nu sunt în zadar, ci contribuie direct la dezvoltarea mediului de afaceri autohton” a mai spus Sergiu Harea.

La rândul său, directorul general al Agenției de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI), Eugeniu Rusu, a menționat că prin astfel de concursuri se contribuie la creșterea sustenabilă și la consolidarea poziției Moldovei în peisajul economic internațional.

„Este o ocazie de a recunoaște și de a premia excelența în domeniul inovării și al valorii adăugate prin identitatea și reputația unei mărci”, susține Rusu.

Pentru premiul mare –„Mercuriul de Aur”, mărcile comerciale pot fi înregistrate în concurs la una sau mai multe nominalizări din cele ce urmează, conform criteriilor de profesionalism: Nominalizarea  „INTER”; Nominalizarea „LIDERUL ANULUI”; Nominalizarea închisă „REPUTAŢIE ŞI ÎNCREDERE”; Nominalizarea „EXPORT”; Nominalizarea  „REBRANDING”; Nominalizarea  „IMM-UL FAVORIT AL ANULUI”; Nominalizarea  „DEBUTUL ANULUI”; Nominalizarea „MARCA COMERCIALĂ RESPONSABILĂ SOCIAL”; Nominalizarea „FEMEIA ÎN AFACERI”; Nominalizarea „ECONOMIA VERDE”; Nominalizarea „BUSINESS ON-LINE”; Nominalizarea „AFACERI DE FAMILIE”;   Nominalizarea „LOCURI DE MUNCĂ PRIETENOASE FAMILIEI” și Nominalizarea „IMPLEMENTAREA STANDARDELOR DE INTEGRITATE ÎN SECTORUL PRIVAT”

Etapele concursului:

29 martie 2024 – încheierea etapei de depunere a cererilor de participare;

12 aprilie 2024 – încheierea etapei de depunere a pachetelor de prezentare;

01-12 aprilie 2024 – desfășurarea sondajului în rândul consumatorilor;

17-26 aprilie 2024– activitatea grupului de experți și a comitetului de organizare;

Câştigătorii celor două concursuri vor fi premiaţi în cadrul "Galei Businessului Moldovenesc", care se va desfăşura în vară.

Cele două concursuri sunt organizate de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM), în comun cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală a Republicii Moldova (AGEPI) și în parteneriat cu Confederația Națională a Sindicatelor din Moldova (CNSM), Centrul Național Anticorupție (CNA), Fondul Națiunilor Unite pentru Populație (UNFPA), Institutul de Standardizare din Moldova (ISM) și Centrul Național de Acreditare din Republica Moldova (MOLDAC).

 

⚡️ Следите за новостями Agroexpert в ->  Telegram  |  Viber  |  Facebook  |  Instagram  |  News letter!