Asociația Exportatorilor de Struguri de Masă din Moldova anunță un program de sprijin pentru promovarea strugurilor și a altor fructe pe piețele internaționale.
Programul de sprijin financiar va ajuta exportatorii de struguri, dar și de alte fructe să organizeze promoții în magazine și alte puncte de vânzare pe piețele internaționale.
Scopul programului:
- Creșterea vizibilității și a gradului de recunoaștere a strugurilor de masa și alte fructe, în rândul consumatorilor;
- Promovarea soiului "Moldova", în vederea stimulării vânzărilor B2C.
Cine poate aplica:
- Exportatorii de struguri de masa, dar și de alte fructe din Moldova;
- Companiile care vin cu o idee inovativă și eficientă de promovare a fructelor proaspete către consumator;
- Companiile care doresc să-și consolideze poziția pe piețele internaționale, unde sunt deja prezenți.
Ce oferim:
- Acoperirea cheltuielilor de până la 50% din costul total a activității de promovare, care poate include servicii, mostre de produs, ambalaj etc, și care nu depășesc suma de 5000 de euro per companie;
- Asistență consultativă și de orientare din partea echipei de marketing PCRR.
Perioada de aplicare: 24 iulie - 05 septembrie 2024
Cum se aplică:
- Descărcați și completați formularul de aplicare: linkul;
- Transmiteți formularul completat și materialele ilustrative a campaniei pe care doriți să o implementați, la adresa de e-mail indicată în formular.
Evaluarea se va face în baza următoarelor criterii:
- Fezabilitatea campaniei de promovare și analiza materialelor ilustrative prezentate;
- „Primul venit, primul servit” în limita bugetului disponibil de 15.000 de euro.
Programul este lansat de Asociația Exportatorilor de Struguri de Masă din Moldova (APESM) cu suportul Proiectului Competivitate și Reziliență Rurală (PCRR).