В Молдове

Vânzările online - o necesitate pentru întreprinderile agricole pe piața actuală

Автор: AgroExpert
vânzări online produse agricole - Agroexpert.md

Vânzările online în sectorul agricol evoluează cu pași mai lenți, dar siguri. Vinderea produselor cu ajutorul spațiului virtual nu este un moft, dar o realitate și necesitate. Anul trecut, cantitatea de produse care a fost achiziționată online s-a mărit cu 36%. Totodată, numărul platformelor de vânzări online a crescut cu 11% la nivel local, în anul 2021.

„Vânzările online în domeniul agricol îți oferă mai multe oportunități, printre acestea sunt: recunoașterea brad-ului, acoperire unei piețe mult mai mare, decât zona sau piața locală. Deci, fiind o companie la nordul sau la sudul Moldovei puteți acoperi toată țara și face vânzări prin curier în orice punct al Republicii Moldova. O altă oportunitate este posibilitate mai largă de a prezenta și promova produsul. Totodată, o dată cu vânzarea produselor în mediul online, foarte bine putem înțelege cât am cheltuit și ce profit avem din vânzările date”, a explicat expertul E-commerce Nicu Pleșca, într-un material video elaborat de UCIP IFAD.

Acesta a enumerat care sunt etapele de dezvoltare a vânzărilor online:

  1. Vânzări directe – acestea ne permit să înțelegem potențialul pieței
  2. Plasarea produselor în Marketplace. Pentru prezența produselor într-un singur loc și utilizarea potențialilor clienți de pe platforme
  3. Crearea platformei proprii și concentrarea eforturilor în promovarea acesteia. Această etapă îți permite plasarea tuturor produselor pe o singură platformă, vânzarea și promovarea lor.

Primul pas pentru a iniția vânzările online a produselor agricole este stabilirea brand-ului. „Brand-ul nu trebuie să fie numele vostru, prenumele sau denumirea companiei, dar un brand exact care ulterior vă va promova produsele”, a menționat expertul.

A doua parte este pregătirea părții vizuale (poze, video, descrierea produsului). „Doar un produs care arată bine, are o poză și descriere bună trezește interes din partea clientului”, a adăugat Nicu Pleșca.

Totodată, alte părți importante sunt stabilirea canalelor de promovare și planificarea livrărilor și achitărilor.

 ⚡️Urmărește știrile Agroexpert pe> Telegram | Viber | Facebook | Instagram | News letter! 

⚡️ Следите за новостями Agroexpert в ->  Telegram  |  Viber  |  Facebook  |  Instagram  |  News letter!