Pentru prima data în istoria turismului național - șapte întreprinderi de turism din Republica Moldova s-au alăturat Turismului practic pe piața europeană la evenimentul inedit la ”China European Marketplace”, unde au participat aproximativ 70 de operatori și cumpărători de turism din Republica Populară Chineză.
Atelierul online B2B a fost organizat de Asociația Patronală a Industriei Turismului din Republica Moldova cu suportul Agenției de Investiții din Republica Moldova și Asociația Europeană a operatorilor de Turism (ETOA) și a implicat o serie de programări individuale, care au făcut legătura între companiile din Moldova și profesioniștii în turism din China.
Scopul wokshop-ului este de a prezenta potențialul turistic a operatorilor cheie de turism din Republica Moldova și cumpărători de călătorii din China, pentru a ne poziționa bine atunci când este momentul potrivit pentru a primi din nou vizitatori chinezi și alți turiști internaționali chiar din anul 2021.
Asociația Patronală a Industriei Turismului din Republica Moldova (APIT) a devenit membru cu drepturi depline al Asociației Europene a Operatorilor de Turism pe 12 mai 2020 la Londra.
ETOA este singura asociație din turism din Europa care reprezintă interesele industriei în Parlamentul European. Asociația reunește peste 1.200 de companii și acordă o atenție deosebită dezvoltării active a turismului.
Afilierea la ETOA prevede cooperarea pentru dezvoltarea schimbului turistic între Republica Moldova și țările Uniunii Europene, în vederea creșterii fluxului turistic spre Moldova, și deschide calea operatorilor moldoveni membri ai APIT la un număr important de resurse internaționale disponibile pentru industria turismului din Moldova.
“Membrii APIT au acces la bazele de date din peste 63 de țări și piețe, vor putea promova brandurile legendare și vestite ale turismului din Moldova în piețile țintă. Ghizii de turism afiliați agențiilor noastre vor putea obține legitimații de ghid recunoscute internațional prin intermediul ETOA” a spus Sergiu Manea, președintele APIT.
„Suntem foarte încântați să participăm la evenimentul ETOA . Formatul întâlnirilor virtuale one-to-one oferă o bună oportunitate pentru partenerii noștri de a prezenta Republica Moldova importanților operatori turistici chinezi și cumpărătorilor de călătorii” a declarat Julia Huang, World Travel Online, China.
”Mesajul nostru pentru acei profesioniști în turism este că, când va fi momentul potrivit, vom avea totul pregătit pentru a-i întâmpina pe vizitatorii chinezi pe meleagurile natale . Le vom asigura că companiile de turism din Republica Moldova au implementat toate măsurile noi de sănătate și siguranță necesare – și vor fi în continuare gata să ofere clienților o experiență fantastică de vacanță” a mai adăugat Sergiu Manea, președintele APIT.
⚡Urmărește știrile Agroexpert ->pe Telegram | Viber | Facebook | Instagram | News letter!