Corteva Agriscience au făcut totalurile rezultatele din primul trimestru al anului 2023 și a dezvăluit previziunile pentru întregul an, subliniind un portofoliu diferențiat și o execuție fermă care au stimulat vânzările și creșterea câștigurilor în primele trei luni ale acestui an.
Potrivit raportului financiar, Vânzările nete, din primul trimestru al anului 2023, au crescut cu 6% față de anul precedent, cu câștiguri în ambele segmente. Vânzările organice au crescut cu 10%.
- Vânzările nete de semințe au crescut cu 7%, iar vânzările organice de semințe au crescut cu 10%. Creșterile de preț au fost conduse de executarea continuă a strategiei de preț pentru valoare a companiei și de recuperarea costurilor mai mari ale inputurilor. Scăderile de volum au fost determinate de un sezon Safrinha mai scurt, probleme de aprovizionare în America Latină și ieșirea de pe piața din Rusia.
- Vânzările nete de produse pentru protecția plantelor au crescut cu 5%, iar vânzările organice au crescut cu 10.
„Corteva a avut un start puternic în 2023, reflectând execuția concentrată, împreună cu cererea continuă pentru soluțiile noastre tehnologice inovatoare. Acțiunile noastre strategice, de a concentra portofoliul în domeniile în care livrăm clienților valoare diferențiată, se traduc într-o creștere accelerată în vânzări de produse noi, extinderea continuă și câștiguri de calitate superioară. Elementele de bază ale agriculturii rămân un factor constructiv, având în vedere aprovizionarea insuficientă de cereale, la nivel global, care continuă să exercite presiuni pe stocurile finale, menținând prețurile recoltelor peste mediile istorice și veniturile agricole la un nivel sigur. Observăm, de asemenea, cum comportamentele de cumpărare ale clienților încep să se normalizeze, pe măsură ce fiabilitatea lanțului de aprovizionare se îmbunătățește”, a declarat Chuck Magro, Director executiv, Corteva Agriscience.
Compania a raportat o îmbunătățire a previziunilor pentru întregul an 2023, cu scopul de a include impactul achiziționării segmentului de produse biologice. Astfel, conducerea preconizează vânzări nete între 18,6 miliarde și 18,9 miliarde de dolari.
Printre alte rezultate înregistrate sunt:
- Lansările de produse noi, care consolidează valoarea inovațiilor: Optimum® GLY Canola, VorceedTM Enlist® Corn, AdaveltTM Active;
- Achiziționează Symborg și Stoller, două companii lider de produse biologice;
- Anunță colaborări pentru a oferi fermierilor soluții sustenabile.
Perspectivele pentru 2023
Pentru agricultură, perspectivele rămân solide, în 2023, cu cereri record de cereale și semințe oleaginoase, stocurile finale continuând să rămână sub presiune. Prețurile cerealelor sunt peste mediile istorice, iar bilanțurile fermelor și nivelurile veniturilor rămân solide, ceea ce îi determină pe cultivatori să acorde prioritate tehnologiei pentru a maximiza profiturile.
Compania preconizează o creștere a suprafeței plantate în S.U.A. și continuă să monitorizeze condițiile meteorologice dinamice în lume. Totodată, a actualizat previziunile anterioare pentru 2023 - crescând estimările pentru vânzări și venituri pentru această perioadă, inclusiv impactul achizițiilor de Produse biologice.
⚡️Urmărește știrile Agroexpert pe-> Telegram | Viber | Facebook | Instagram | News letter!