
Revista AGROEXPERT: ISSN – 2587-3555, PM 33117
Revista AGROEXPERT: ISSN – 2587-3555, PM 33117
Industria apicolă din Republica Moldova se află într-un proces activ de consolidare a unui brand național recunoscut, „Honey of Moldova”. Această inițiativă vine ca răspuns la necesitatea de a asigura o identitate clară pentru mierea produsă local, atât pe piața internă, cât și la export. Însă, pentru ca un apicultor să poată utiliza acest brand, el trebuie să respecte anumite standarde de calitate și să fie membru al Asociației Naționale a Apicultorilor din Republica Moldova sau Asociația Exportatorilor de Produse Apicole.
Ce înseamnă brandul „Honey of Moldova”?
Mai departe...Agricultura este o legătură profundă între om și pământ. În fața incertitudinilor economice și climatice, cei care reușesc să transforme această legătură într-o afacere de succes sunt cei care planifică cu răbdare și muncesc cu pasiune. Familia Muncescu a demonstrat că reușita în agricultură stă în dedicarea zilnică, o viziune clară și abilitatea de a se adapta, mai ales atunci când generațiile se unesc și lucrează împreună.