Produsele lactate SANA au devenit un simbol al calității care poate fi întâlnit pe rafturile magazinelor din întreaga țară. Începând activitatea în 2004, cu procesarea a 400 kg de lapte pe zi, compania s-a transformat într-un brand de produse lactate de succes.
În primii opt ani de activitate, compania DOKSANCOM a realizat că secretul succesului stă în calitatea laptelui. Astfel, proprietarii au luat decizia îndrăzneață de a-și dezvolta propria fermă, pornind de la zero și ajungând la peste 1000 de bovine, dintre care 400 de vaci mulgătoare. Astăzi, această fermă reprezintă coloana vertebrală a producției, furnizând zilnic între 12 și 14 tone de lapte proaspăt și de calitate. Directorul companiei DOKSANCOM este Igor Acbaș, sub conducerea căruia brandul se bucură zilnic de popularitate în rândul consumatorilor.
Vă invităm să urmăriți reportajul realizat în cadrul campaniei #FinComBusiness pentru a afla istoria de succes a brandului de produse lactate SANA. De asemenea, aflați cum propria fabrică de lapte ajută substanțial la producerea produselor de înaltă calitate, cât de mult contează mecanizarea proceselor pentru obținerea laptelui și cât de important este pământul pentru obținerea hranei naturale pentru animale.
Cu peste 40 de tipuri de produse lactate în portofoliu, SANA își încântă clienții cu o varietate de produse pentru orice gust. De la produsele clasice cum e laptele și untul, până la iaurturi, brânzeturi și smântână, fiecare produs poartă amprenta atenției la detalii și angajamentului față de calitate.
Este de remarcat că eforturile companiei nu se limitează la producție. DOKSANCOM are o viziune holistică asupra afacerii, deținând 2.000 de hectare de pământ pe care cresc hrana pentru cele 1.000 de bovine. Astfel, nu numai că garantează o materie primă organică, dar contribuie și la sustenabilitatea și siguranța alimentară a regiunii.
Atât ferma, cât și fabrica necesită investiții colosale, iar FinComBank le-a oferit susținere și condiții favorabile pentru creșterea și dezvoltarea afacerii. „FinComBank a jucat un rol important în dezvoltarea afacerii noastre”, a subliniat Igor Acbaș, Directorul companiei DOKSANCOM.
Brandul SANA nu este doar o afacere, ci o comunitate dedicată calității și inovației. Datorită noilor tehnologii și angajamentului față de bunele practici în afacere, compania a reușit să se integreze armonios în economia țării și în inimile consumatorilor.
Produsele lactate pentru orice gust, cu origine în mun. Comrat, vă așteptă pe rafturile magazinelor din întreaga țară pentru a vă delecta cu cel mai bun asortiment.
FinComBank sprijină antreprenorii şi afacerile locale!