Procedura de elaborare și aprobare a Cadastrului funciar anual va fi simplificată, potrivit unui proiect de lege aprobat de miniștri în cadrul ședinței de Guvern.
Proiectul de lege pentru modificarea unor acte normative (simplificarea procedurii de elaborare și aprobare a Cadastrului funciar anual), a fost elaborat în scopul simplificării procedurii de elaborare și aprobare a Cadastrului funciar anual, sarcina stabilită membrilor Guvernului, Agenției Relații Funciare și Cadastru.
Menționăm faptul, că în prezent cadastrul funciar este ținut de autoritățile administrației publice locale și conține un sistem de informațional și documente despre regimul juridic al terenurilor, despre atribuirea lor deținătorilor de terenuri, despre parametrii cantitativi și calitativi și valoarea economică a terenurilor.
Anual, acesta este prezentat Agenției Relații Funciare și Cadastru, după care este aprobat de Guvern. Menționam faptul, Cadastrul funciar ține evidența terenurilor din Republica Moldova astfel, se propune ca acesta să fie ținut și aprobat anual de către Agenda Relații Funciare și Cadastru nu de către Guvern și publicat pe portalul guvernamental al datelor deschise.
⚡️Urmărește știrile Agroexpert pe-> Telegram | Viber | Facebook | Instagram | News letter!