Pe rețelele de socializare au fost publicate secvențe video în care un consumator se plânge că a descoperit un gândac de bucătărie viu în ambalajul unei chifle produse de Combinatul de Pâine din Bălți. Contactat de AGROEXPERT în legătură cu acest incident, Combinatul de Panificație a precizat că nu se poate stabili cu exactitate cum a ajuns gândacul acolo.
„Nu se știe de unde a apărut acest gândac viu în ambalaj. Poate că l-au plasat intenționat acolo, pentru a ne compromite. La noi, ultima parte se realizează manual, iar fiecare chiflă este ambalată în folie individual. Mie nimeni nu mi-a adus și nu mi-a arătat acea chiflă pentru a putea spune că ambalajul nu a fost deteriorat și respectiv nu putem spune că gândacul este de la noi”, a declarat tehnologul-șef al Combinatului de Pâine din Bălți, Olga Ostroevscaia.
Aceasta subliniază că Combinatul de Pâine din Bălți efectuează dezinfecții împotriva gândacilor și rozătoarelor de trei ori pe lună, respectând toate normele legale și regulamentele în vigoare. Totodată, afirmă că este important ca atunci când un client cumpără un produs și constată o problemă, să contacteze compania pentru a investiga situația.
„Noi efectuăm de trei ori pe lună dezinfecții împotriva gândacilor și rozătoarelor și ne conformăm legii și regulamentelor. Cumpărătorul când achiziționează ceva și vede că există o problemă cu produsul atunci e bine să încerce să ne contacteze”, adaugă Olga Ostroevscaia.
Angajata a menționat că, în contextul unei concurențe mari pe piață, nu poate exclude posibilitatea că o persoană nemulțumită sau chiar un fost angajat să fie implicat în acest incident.
⚡️Urmărește știrile Agroexpert pe-> Telegram | Viber | Facebook | Instagram | News letter!