Expoziţia națională „Fabricat în Moldova” va fi amplasată sectorial, în dependență de profilul de activitate, în două pavilioane ale Centrului „Moldexpo”. Produsele și serviciile a circa 350 de antreprenori din țara noastră vor fi expuse la cea de-a XXI-a ediție, care se va desfășura în perioada 31 ianuarie - 04 februarie 2024.
- Pavilionul Central: Vor fi expuse întreprinderi din sectorul agroindustrial, agricol, produse alimentare și băuturi, expoziții colective ale celor 15 raioane din republică, printre care: Hîncești, Leova, Nisporeni, Călărași, Criuleni, Ungheni, Sîngerei, Râșcani, Cimișlia, Strășeni, Ștefan-Vodă, Cahul, Căușeni, UTA Găgăuzia și altele. În cadrul edițiilor precedente tot mai multe consilii raionale s-au mobilizat ocupând suprafețe din ce în ce mai mari și au adunat cei mai buni producători autohtoni locali care vor reprezenta cu mândrie raionul de unde provin.
- Pavilionul Nr.2: Vor fi expuse întreprinderi industriale, textile, produse cosmetice, farmaceutice, mobilă, precum și alte bunuri de larg consum. Aici vor fi concentrate cei mai buni producători de textile, articole de îmbrăcăminte și încălțăminte fabricate în Moldova.
- Zona expozițională deschisă: corturi pentru comerț cu produse apicole, agricole, catering.
Precizăm că, din cauza unor avarieri a pavilionului 3, produsele nu vor putea fi expuse acolo.
„La început am menționat că avem la dispoziție trei pavilioane, dar din cauza unor avarieri pavilionul trei nu va fi disponibil. Respectiv, expoziția va fi amplasată în pavilionul central și pavilionul 2. Mulți din doritorii de a participa la expoziție nu au putut beneficia de această oportunitate din cauza lipsei de spațiu. Am avut mai multe solicitări, decât posibilitatea de a oferi spații”, precizează Sergiu Harea.
Citește și: Fabricat în Moldova 2024: Circa 350 de antreprenori autohtoni vor participa
Antreprenorii autohtoni din toate domeniile economiei naționale și regiunile țării își vor expune produsele pe o suprafață de aproximativ trei mii de metri pătrați. Printre participanți se numără și 45 de companii care vin pentru prima oară la evenimentul care se preconizează că vor fi peste 50 de mii de vizitatori.
AGROEXPERT este partener media al evenimentului.