Articole

O platformă de interacţiune cu potenţialii investitori a fost creată în R. Moldova

Platforma informaţională "Customer Relationship Management" (Sistem de gestiune a relaţiei cu clienţii), care va facilita investiţiile şi comerţul internaţional, a fost elaborată de Ministerul Economiei şi Infrastructurii, Agenţia de Investiţii, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe şi Integrării Europene, cu suportul GIZ.

Conceptul platformei a fost prezentat şi aprobat în cadrul unei conferinţe video a ministrului Economiei, Sergiu Railean, cu reprezentanţi ai GIZ şi ai Agenţiei de Investiţii.
"Prin această platformă ne propunem să facilităm procesul de comunicare şi de gestionare a interacţiunii cu investitorii actuali şi potenţiali din momentul iniţierii negocierilor până la momentul investiţiei propriu-zise, dar şi la etapa post investiţională. Astfel, sperăm să accelerăm conexiunea dintre companiile locale şi străine pentru stabilirea cât mai multor parteneriate de afaceri", a spus Sergiu Railean.
Potrivit reprezentanţilor GIZ, sistemul asigură automatizarea şi monitorizarea întregului proces de interacţiune cu un investitor, istoricul relaţiilor cu companiile, utilizarea tuturor datelor pentru managementul oportunităţilor de investiţii (etapele investiţiilor, recomandările, partenerii, participanţii, timpul şi sumele estimate etc.). Sistemul va fi utilizat de diplomaţi, ataşaţi economici, specialişti din instituţiile publice de ramură. Lansarea platformei este preconizată în toamna anului curent.
Sursă: tvrmoldova.md

⚡️ Urmărește știrile Agroexpert pe ->  Telegram  |  Viber  |  Facebook  |  Instagram  |  News letter!