Asociației Moldova Fruct a lansat campania națională de promovare a calității fructelor autohtone: „Fructul bun se cumpără repede”.
În cadrul campaniei, Moldova Fruct își propune să ofere o imagine clară despre necesitatea menținerii și creșterii standardelor de calitate a producției, fapt care este garantul exportului în Europa.
„Prin intermediul panourilor stradale amplasate în mai multe localități din țară, campania promovează calitatea înaltă a fructelor noastre și demonstrează, cu cifre concrete, că produsele moldovenești concurează pe piața europeană. Iar dincolo de cifre, vorbim despre producători. Anume ei au investit în modernizarea industriei, în vederea creșterii gradului de standardizare a fructelor și succesul producției pe piața internațională”, susține Asociația.
Inițiativa subliniază importanța asigurării calității înalte a fructelor și eforturile noastre continue în această direcție printr-un mesaj clar: fructele moldovenești sunt cartea de vizită a Republicii Moldova. Ele se disting prin calitatea și gustul autentic, apreciat de milioane de consumatori din Europa, iar dacă vindem în Europa, vindem oriunde în lume.