Cea de-a XXI-a ediție a Vernisajului Vinului a debutat cu o sesiune business-to-business (B2B) - un eveniment special dedicat doar oamenilor de afaceri. Antreprenorii și managerii de achiziții din magazine, restaurante și firme de distribuție și-au dat întâlnire la Palatul Republicii, pentru a schimba idei, pentru a descoperi noi oportunități de afaceri și pentru a discuta cum pot aduce vinurile mai aproape de consumatori.
În cadrul acestui eveniment, care s-a desfășurat pe parcursul a două ore, au fost prezenți peste 100 de reprezentanți din HoReCa, oferind o platformă unică de schimb de idei și bune practici.
Rezultatele evenimentului:
- Peste 1.500 de vizitatori au participat la eveniment;
- Au fost degustate în total 700 de sticle, oferind oaspeților o experiență diversificată a celor mai bune vinuri din țară.
- 70 de vinării din întreaga țară și-au prezentat cele mai bune vinuri;
- Au fost expuse 300 de vinuri diferite, evidențiind inovația și calitatea vinificației moldovenești.
Câștigătorii ediției de primăvară au fost Vinăria din Vale pentru categoria Vernisajul în Alb (vin alb) și Cricova pentru categoria Vernisajul în Roz (vin rosé).
AGROEXPERT este partener media al evenimentului.